wtorek, 31 lipca 2012

H&M Wawawoom

Dziś lakier, który zdetronizował mojego ulubionego dotąd Chanela Delight ze stanowiska absolutnego króla wszystkich złotawych folii :) Ponieważ mam bzika na punkcie takich lakierów to oczywiste było, że kiedy pooglądałam swatche na blogach to kwestią czasu było to, że pójdę do H&Mu i go kupię.
Tak też się stało wczoraj i dzisiaj rano postanowiłam zrobić jego zdjęcia, a potem zmyć i nałożyć wspomnianego Delighta. Niestety, miłość bywa silniejsza i uznałam, że Wawawoom jest tak piękny, że nie wchodzi w grę jego natychmiastowe zmycie :D



Kolor to srebrne złoto lub złote srebro - trudno to inaczej wyjaśnić. Nie jest ani do końca złoty (choć do tego koloru mu najbliżej), ani zupełnie srebrny (bo nie można mu odmówić świetlistości i świeżości srebra). Na zdjęciu wyszedł ciemniejszy - w rzeczywistości w słońcu jest bardzo jasny, lekko beżowy. To zdecydowanie mój ulubiony odcień. 

Wykończenie jest typu foil i ma wszystkie wady i zalety tegoż. Doskonale wysycha, przyjemnie się nakłada i wybacza niedociągnięcia, ale z drugiej strony - trzeba być dość szybkim, żeby przez to błyskawiczne schnięcie nie porobiły się grudki na lakierze. Zdarza mi się to w każdym lakierze tego typu, jeśli nie jestem dostatecznie staranna. 


O trwałości napiszę jak tylko ponoszę go chociaż dzień ;) Jestem natomiast przekonana, że będzie ok, bo Wawawoom wydaje mi się typowym foliowcem, a te lakiery w moim odczuciu są dość trwałe. Poza tym - odcień wybacza drobne wytarcia końcówek - to kolejny powód, dla którego uwielbiam odcienie beżu i złota. 


Ciężko go fotografować - bardzo mocno odbija światło, aparat nie radzi sobie z uchwyceniem odcienia. Wydaje mi się, że na tym zdjęciu jest on najbardziej wierny. 


Pędzelek jest równie dobry jak w każdym do tej pory testowanym lakierze H&Mu. Lekko zaokrąglony, miękki i odpowiednio szeroki. Bardzo wygodny. 



W mojej osobistej punktacji Wawawoom dostaje 11/10 :) 

1 komentarz:

  1. Piękny! Chyba jutro zajrzę do H&M'u bo będę w pobliżu i poszukam tego lakieru:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...