środa, 1 sierpnia 2012

Jessica - Smoky Feather

Przedstawiam Wam jeden z wielu "oszustów" podszywających się pod lakiery Chanel ;) Nie dosłownie oczywiście - powszechną jest wszakże praktyką tworzenie własnych wersji lakierów ekskluzywnych marek. Dla samego Chanelowego Peridota znam chyba 6 lub 7 odpowiedników, z których mam dwa, a samego Peridota wymieniłam w końcu na coś innego, bo podróbki okazały się być ładniejsze niż oryginał :) O Peridocie innym razem :)
Teraz czas na imitację lakieru Graphite, który pochodzi z tej samej kolekcji co Peridot.


Firma Jessica dotychczas była mi nieznana - dopiero szperanie w poszukiwaniu informacji po zdobyciu tego lakieru otworzyło mi oczy na naprawdę ładne kolekcje tej firmy. 

Smoky Feather to szara baza (wpadająca w ciemną, brudną zieleń) z bardzo dużą ilością różnokolorowych drobinek. W słońcu mienią się wszystkimi kolorami tęczy, w lekkim cieniu przypominają starte na szlifierce kawałki metalu wrzucone do szarej bazy. Jest śliczny, nie ma co ukrywać :)


Niestety - jego nakładanie i trwałość pozostawia wiele do życzenia. 
Lakier jest dość gęsty i na paznokciu błyskawicznie zasycha, co utrudnia malowanie. Szczególnie nie polecam tego robić przy otwartym oknie, bo wiatr uniemożliwi nałożenie lakieru, który zamienia się w ciągnącą się galaretkę. Fuj, nie lubię takiej konsystencji. 


Miałam go na sobie dwa razy do tej pory i za każdym razem odpryskiwał po jednym dniu. Jest to dość rzadkie u mnie, bo lakiery raczej wycierają się na końcówkach niż odpryskują. Kapryśny egzemplarz. 

Za to pędzelek w lakierach Jessica jest już znacznie lepszy - ani wąski, ani szeroki. Jest lekko zaokrąglony co znacząco ułatwia aplikację przy skórkach. 


Smoky Feather jest szalenie efektowny i liczę, że docenię go bardziej zimą i jesienią - póki jest lato niezbyt mi pasuje kolorystycznie ;) 


Oryginalnego Chanel Graphite na pewno bym nie kupiła - nie jest to do końca "mój" kolor, ale miło mieć taki kolor w swoich zbiorach, więc 3 razy tańsza podróbka jest doskonałym substytutem :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...