środa, 1 sierpnia 2012

Opi - Tickle My France-y

Lakier, który jest chyba największym rozczarowaniem w mojej skromnej lakierowej karierze. Miał przyjść neutralny, dość jasny róż, a przyszło rozbielone kakao w odcieniu sino-fioletowym. Dowód na to, że swatche w necie nie zawsze są wierne.


Moje rozczarowanie prawdopodobnie nie byłoby tak bolesne, gdyby lakier ładnie wyglądał na dłoni. 


Niestety, jak za chwile się okaże - lakier kompletnie nie pasuje do mojej karnacji i wyglądam trochę, jakbym miała niedobory tlenu :D 

Oprócz tego nie mam mu zbyt wiele do zarzucenia - konsystencja lakieru jest doskonała. Jest dość rzadki, przyjemnie rozprowadza się pędzelkiem, nie pozostawia smug. Jest raczej półprzezroczysty - po dwóch warstwach może nadal przebijać końcówka paznokcia, ale w przypadku tego typu kolorów nie przeszkadza mi to. Trzy warstwy powinny był całkowicie kryjące. 


Pędzelek w lakierach Opi jest fantastyczny - szeroki na tyle, by nawet przy szybkoschnących lakierach nie dało się zrobić nim smug. Mógłby być jednak lekko zaokrąglony, łatwiej operowałoby się nim u nasady paznokcia. 


Niestety - jak widać na powyższym zdjęciu, lakier trudno jest nazwać zupełnie neutralnym i nierzucającym w oczy. Jego największą winą jest fakt, że nie daje wrażenia czystych, zadbanych i świeżych dłoni. Wprost przeciwnie - moje ręce wyglądają na zmęczone i ziemiste. 


Nie można mu co prawda odmówić uroku - na zdjęciach innych kobiet wygląda bardzo atrakcyjnie i nie jest taką porażką jak u mnie. Gdybym zamawiała ciemny brudny róż - pewnie bym się nie zdziwiła. 


Patrząc jeszcze raz na te zdjęcia mam lekkie wyrzuty sumienia, że tak surowo go oceniam - w gruncie rzeczy nie jest taki zupełnie tragiczny i może bym się w końcu do niego przekonała, ale wkrótce powędruje na wymianę za coś innego i może będzie lepiej służył ;) 




2 komentarze:

  1. Nie no, śliczny jest! Mi się podoba:)
    Zuzka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, no nie przesadzaj...Moim zdaniem na każdej focie, w różnym świetle wygląda super, mnie się bardzo podoba :) Kupiłam właśnie sobie ten kolorek i dziś maluję :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...