środa, 5 września 2012

Sally Hansen Salon Manicure Cuticle Eraser + Balm

Postanowiłam się z Wami podzielić moją opinią na temat niedawno odkrytego przeze mnie absolutnie rewelacyjnego masełka/balsamu do skórek firmy Sally Hansen.



Niewielką ilość balsamu należy powoli i dokładnie wsmarować i już po chwili można się cieszyć pięknymi, wygładzonymi skórkami - działa dokładnie tak, jak obiecuje producent. Dla utrzymania efektu wystarczy używać balsamu raz dziennie.


Dodatkową zaletą balsamu jest jego piękny, świeży zapach, chyba melonowy :D Balsam dosyć szybko się wchłania, jeśli nie użyjemy go za dużo, lecz po aplikacji przez chwilę palce którymi się go wciera są trochę lepkie, ale mi osobiście to jakoś szczególnie nie przeszkadza.

Balsam kosztuje 39 zł i można go kupić np. w perfumeriach Sephora.

1 komentarz:

  1. kupilam go wczoraj. ciekawa jestem jak sobie u mnie poradzi :) bede tu zagladac :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...