środa, 2 stycznia 2013

O mamo! Ale się błyska!

Dotarły świecidełka, które zamówiłam, żeby zrobić sylwestrowy manicure :D Mimo, że w poniedziałek musiałam obejść się smakiem, bo Poczta Polska nie dostarczyła ich na czas to i tak cieszą oko niesamowicie i nie mogę się doczekać, kiedy będzie okazja się nimi pomalować :)


Od lewej: China Glaze I herd that, Golden Rose Crystal Colors 08, China Glaze Champagne Kisses, Golden Rose Crystal Colors 09. 




Łyżka dziegciu w tym wszystkim niestety też się znalazła - zamiast koloru 06 z Golden Rose dostałam numer 09 :( Nie opłaca mi się odsyłać i wymieniać, więc po prostu go komuś podaruję, bo taki róż to totalnie nie moja bajka. 

Ale poza tym pełen zachwyt :) 

6 komentarzy:

  1. róż jest fajny ;-) jedyny, który by mnie zainteresował chyba ;-P

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie podobają się wszystkie kolory! czekam na swatche- obserwuję.

    gdzie zaliczyli taką pomyłkową wpadkę przy wysyłce?

    OdpowiedzUsuń
  3. Na allegro - użytkownik Goldenrose_styl. Fajna transakcja w sumie, bo o wszystkim na bieżąco informowali i wysłali szybko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ogromnie ciekawa jak będzie wyglądał China Glaze. Ostatnio mam ogromną ochotę wypróbować chociaż jednego odcienia. Cały czas czytam o nich bardzo dobre opinie, chociaż cena 20 zł za jeden lakier trochę mnie od nich odciąga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię niedługo zdjęcia i wrzucę na pewno :) Nie miałam ich jeszcze na paznokciach i sama jestem ciekawa jak wyglądają.
      Co do ceny - ja za China Glaze jestem w stanie tyle dać bez specjalnego żalu. To naprawdę super lakiery. Tylko weź poprawkę, że ja ogolnie lekką ręką wydaję pieniądze i jeśli czegoś bardzo chcę to wtedy mi zupełnie nie jest szkoda :)

      Usuń
  5. Pomalowałam właśnie paznokcie Champagne Kisses i efekt jest WSTRZĄSAJĄCY!!! W życiu czegoś takiego nie widziałam :D Jeśli jutro będzie choć odrobina słonca to zrobię zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...